Deschiderea anului universitar 2022 – 2023

Stimați studenți,

În vederea unei mai bune desfășurări a activității, dorim să vă precizăm următoarele:

1. Facultatea de Inginerie Electrică transmite infomații oficiale prin următoarele canale:
– Site-ul facultății https://www.electro.upb.ro/
– Mesaje email transmise prin platforma studenti.pub.ro
– Mesaje transmise prin intermediul platformei Microsoft Teams

– În cazuri urgente veți fi contactați telefonic sau prin email de către personalul secretariatului. Vă rugăm să verificați ca în platforma studenti.pub.ro aveți numărul de telefon și adresa de email corecte.

2. Festivitatea de deschidere se va desfășura, luni 3 Octombrie 2022, ora 10.00, în sala EA 002.

3. Adeverințele de student se solicită exclusiv din contul personal, prin platforma studenti.pub.ro.

4. Pentru vizarea/eliberarea carnetelor de student și a legitimațiilor de transport, precum și pentru semnarea contractelor de studii se va face o programare pe grupe ce va fi afișată pe site-ul facultății. 
Vă rugăm să respectați această programare. (vezi programarea…)

5. Toţi studenţii (studii de licenţă + master) trebuie să semneze CONTRACTUL ANUAL DE STUDII până la data de 14.10.2022. Studenţii care nu semnează contract de studii vor fi exmatriculaţi.

6. Cererea pentru refacerea disciplinelor restante în anul universitar 2022/2023 se completează, se semnează olograf și se va depune la secretariat odată cu semnarea contractului. Cererea trebuie să conțină atât disciplinele din semestrul I, cât și cele din semestrul al II-lea. Netransmiterea acestei cereri până la data de 14.10.2022 va duce la imposibiliatea recuperării disciplinelor în acest an universitar. Link pentru descarcarea cererii: descarcă cererea…

7. Autentificarea la platforma studenti.pub.ro se face cu user name (CNP) si parola initiala (ultimele 6 cifre din CNP). Va recomandam sa va schimbati parola dupa prima autentificare.

8. Adresa de mail institutionala se activeaza la adresa https://my.upb.ro/login

9. Orice problemă privind logarea la diferitele platforme oferite de universitate se rezolvă prin deschiderea unui tichet în platforma support.upb.ro

10. Pentru buna desfășurare a activității în cadrul universității aveți la dispoziție mai multe ghiduri: https://my.upb.ro/ghid-studenti

11. Activitatea didactică va avea ca suport platforma curs.upb.ro . Activitatea didactică se va desfășura conform orarului afișat.

12. Studenții anului I vor avea repartizați îndrumători de grupă, cadre didactice ale facultății.

13. Studenții pot transmite email-uri doamnelor secretare, astfel:

* Dna Carla Oprișan (carla.oprisan@upb.ro): Anii I și III licență respectiv Anul II master

* Dra Cristiana Ghiță (cristiana.ghita@upb.ro): Anii II și IV licență respectiv Anul I master

Succes în noul an universitar!

Decan,

Conf.dr.ing. Dragoș NICULAE