Stimați studenți,
În vederea unei mai bune desfășurări a activității, dorim să vă precizăm următoarele:
1. Facultatea de Inginerie Electrică transmite informații oficiale prin următoarele canale:
– Site-ul facultății https://www.electro.upb.ro/
– Mesaje email transmise prin platforma studenti.pub.ro
– Mesaje transmise prin intermediul platformei Microsoft Teams
– În cazuri urgente veți fi contactați telefonic sau prin email de către personalul secretariatului. Vă rugăm să verificați că în platforma studenti.pub.ro aveți numărul de telefon și adresa de email corecte.
2. Festivitatea de deschidere se va desfășura, luni 29 Septembrie 2025, ora 13.00, în sala EA004
3. Adeverințele de student se solicită exclusiv din contul personal, prin platforma studenti.pub.ro. Se ridică personal de la Secretariat după ce apar semnate în platformă. Adeverințele se eliberează după semnarea actului adițional la contractul de studii.
4. Începând din acest an universitar actele adiționale la contractele de studii se vor semna electronic. În acest sens veți primi instrucțiuni prin email.
Vizarea carnetelor de student și a legitimațiilor de transport se va face după semnarea actelor adiționale.
Sperăm ca procesul de semnare a actelor adiționale să demareze luni 29.09.2025, imediat ce vor fi disponibile în platforma studenti.pub.ro
5. Toţi studenţii (studii de licenţă + master) trebuie să semneze CONTRACTUL ANUAL DE STUDII/ ACTUL ADIȚIONAL până la data de 17.10.2025. Studenţii care nu semnează contract de studii vor fi exmatriculaţi.
6. Cererea pentru refacerea disciplinelor restante în anul universitar 2025/2026 se completează, se semnează olograf și se va depune fizic la secretariat sau se transmite în format PDF secretarei de an. Vor depune cereri de refacere numai studenții anului II, III, IV Inginerie electrică în limba română. Cererea trebuie să conțină atât disciplinele din semestrul I, cât și cele din semestrul al II-lea. Cererea trebuie depusă până la data de 26.09.2025, ora 15.00. Link pentru descarcarea cererii: descarcă cererea…
7. Autentificarea la platforma studenti.pub.ro se face cu user name si parola contului my.upb.ro.
8. Adresa de mail institutionala se activeaza la adresa https://my.upb.ro/login. Studenții anului I licență își vor putea activa conturile după 24 septembrie 2025.
9. Orice problemă privind logarea la diferitele platforme oferite de universitate se rezolvă prin deschiderea unui tichet în platforma support.upb.ro
10. Pentru buna desfășurare a activității în cadrul universității aveți la dispoziție mai multe ghiduri: https://my.upb.ro/ghid-studenti
11. Activitatea didactică va avea ca suport platforma curs.upb.ro . Activitatea didactică se va desfășura conform orarului afișat.
12. Studenții anului I vor avea repartizați îndrumători de grupă, cadre didactice ale facultății.
13. Studenții pot transmite email-uri doamnelor secretare, astfel:
* Dna Carla Oprișan (carla.oprisan@upb.ro): Anii II și IV licență, respectiv Anul I master
* Dra Cristiana Ghiță (cristiana.ghita@upb.ro): Anii I și III licență, respectiv Anul II master
Succes în noul an universitar!
Decan,
Prof.dr.ing. Laurențiu DUMITRAN
